Pogoji poslovanja

POGOJI POSLOVANJA

O podjetju

Ponudba izdelkov

Ponudba izdelkov se lahko dnevno spreminja. Podjetje se trudi, da strankam zagotavlja svežo ponudbo.

Cene

Vse cene so v € in vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Kljub dnevnemu ažuriranju in kontroli podatkov, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa ali pa ponudil drugo ustrezno rešitev v obojestransko zadovoljstvo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

Način plačila

Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v uporabniškem profilu Moj račun.

Postopek nakupa

Nakupovanje poteka tako, da kupec želene izdelke dodaja v nakupovalno košarico. Izdelke ter njihovo količino v košarici je možno v kateremkoli trenutku pred dokončno potrditvijo naročila poljubno spreminjati.

Za oddajo naročila ni nujno potrebna registracija kupca.

Že pred tem lahko željene artikle dodamo v košarico in se nato registriramo, pred nadaljnim korakom. Oz. se lahko najprej registriramo in nato dodamo artikle v košarico in nato nadaljujemo proti zaključku nakupa. Lahko pa pa nakupujemo kot gost, v tem primeru registracija ni potrebna.

Nato pa se nakup dokonča v petih korakih:

1. in 2. podatki o plačniku in naslovu dostave
3. izbira načina dostave
4. izbira načina plačila
5. pregled in dokončna potrditev naročila

Po dokončanem nakupu sledijo še koraki:

  • Naročilo sprejeto:
    Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v čakalno vrsto. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Naročilo v obdelavi:
    Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  • Naročilo zaključeno:
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, pošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Ponudnik v istočasno pouči kupca tudi o politiki vračila blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Odstop od nakupa, vračilo blaga

Kupec ima pravico, da kupljeno blago vrne brez kakršnekoli odškodnine. Vendar pa je dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika, najkasneje v 14 dneh od prejetja blaga, in sicer na kontaktni e-naslov info@visinska-baza.si ali po pošti na naslov:

Višinc d.o.o.,
Viška cesta 127, 
1000 Ljubljana

Blago je potrebno vrniti v nadaljnjih 30 dneh.

Garancija

Za izdelke naročene in kupljene v spletni trgovini visinska-baza.si veljajo garancijski pogoji v skladu s slovensko zakonodajo. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Kontakt za uveljavljanje garancije:

Višinc d.o.o.
Žlebe 127
1215 Medvode
Slovenija
e-naslov: info@visinska-baza.si

Dostava

Ponujamo 3 načine dostave oz. prevzema izdelkov:

  • Osebni prevzem v Ljubljani (Brezplačna dostava),
  • Dostava na vaš naslov z dostavno službo DPD.

Pogodben partner za dostavo pošiljk je DPD d.o.o.

Strošek dostave:

  • brezplačna dostava po Sloveniji za vsa naročila nad 50 €!
  • enoten strošek dostave za vso Slovenijo za nakupe do 50 EUR je 3,00 EUR
  • če prevzamete blago na naši lokaciji v Ljubljani, stroška dostave ne plačate

Ob dostavi kupec prejme račun, na katerem so navedene informacije glede pravice vračila blaga ter pogoji in način izvršitve same pravice. Navedene so vse potrebne informacije glede naslova, kamor se kupec lahko obrne v primeru pritožbe, uveljavljanja garancije ter drugih storitev po zaključku pogodbe.

Odveza odgovornosti

Višinska baza se trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih straneh. Kljub temu pa se lahko zgodi, da podatki (cena, rok dobave, lastnosti izdelka) niso pravočasno ažurirani. V takem primeru bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic ali spremembo naročila oz. predlagal drugo ustrezno rešitev.

Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore rešiti sporazumno. Več o pritožbah.

Za dodatna vprašanja nas kontaktirajte:

Višinc d.o.o.
Žlebe 127, 1215 Medvode

Tel.: 041 717 591,

PON: 9:00 – 19:00
TOR: 9:00 – 16:00
SRE: 9:00 – 19:00
ČET: 9:00 – 16:00
PET: 9:00 – 19:00
Sobote, nedelje in prazniki zaprto!


E-mail:info@visinska-baza.si

sl_SISlovenian