Pogosta vprašanja


1. Vračilo

Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek?

Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v tridesetih dneh po tem, ko je poslano obvestilo o odpovedi. Opozarjamo, da mora biti blago vrnjeno nepoškodovano. Potrošnik ne sme uporabljati prejetega blaga do preklica pogodbe. Več o vračilu.

Kaj naj storim, če prejmem poškodovan izdelek?

Potrošnik lahko zaradi napak na kupljenem blagu uveljavlja garancijo ali pravice iz naslova stvarne napake v skladu z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot). Vse obrazce za pritožbo, vračilo in vsebinske napake najdete na strani za vračilo blaga.

Kam se lahko obrnem v primeru reklamacije, vračila izdelka ali zamenjave?

V primeru reklamacije, vračila izdelka ali zamenjave nas kontaktirajte na info@visinska-baza.si ali na telefon 041-717-591.


3. Splošno

Katere blagovne znamke lahko najdem na visinska-baza.si?

Pri nas najdete blagovne znamke:

Ocun, Sunday Afternoons, Patizon, Snow Monkey, Alpine Princess, Trinity, …

Kje se nahaja trgovina visinska-baza?

Trgovina Višinska baza se nahaja v Ljubljani, na Viču – na dvorišču gostilne Žabar:

Viška cesta 48
1000 Ljubljana, Slovenija – EU
Telefon: 041 717 591
pon – pet. 9:00 – 17:00, sre. 9:00 – 19:00
E-pošta info@visinska-baza.si

Ali lahko naročilo izvedem po telefonu?

Kupec lahko izdelek naroči tudi po telefonu na 041-717-591. Po naročilu se na njegov elektronski naslov pošlje UPN obrazec, ki ga kupec plača na pošti ali banki. Po plačilu naročila, pošljemo stranki izdelek in račun. Kupec se s plačilom po predračunu strinja s splošnimi pogoji poslovanja.

Prvič kupujem pri vas. Kako izvedem nakup pri vas?

Nakup izgleda takole:

  • Poiščite želeni izdelek in ga dodajte v košarico. Odpre se okno, ki ponuja dve možnosti – nakupovati dalje ali zaključiti nakup.
  • Odpre se okno, ki ponuja dve možnosti – nakupovati dalje ali zaključiti nakup. Izberite tisto, kar vam najbolj ustreza. Ko izberete vse, kar potrebujete, skrbno preglejte košarico in kliknite na gumb “Na blagajno”.
  • Vnesete svoje podatke, izberite želeni način pošiljanja in način plačila.
  • Nazadnje natančno preberite podrobnosti svojega naročila in potrdite svojo izbiro z “Oddajte naročilo”V 1-2 delovnih dneh bo vaš paket dostavljen na naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu.

Podrobneje o korakih tule.


4. Dostava

Ali lahko naročilo plačam ob dostavi?

Trenutno ponujamo le plačilo po predračunu.

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi dostavna služba DPD.

Koliko znaša poštnina?

Stroški poštnine znašajo 3,00€. Za naročila nad 50 € je za območje Slovenije poštnina brezplačna.

Koliko stane dostava na dom? Ali je mogoče paket prevzeti osebno?

Ponujamo 1 načina dostave ali prenosa izdelkov:

  • osebni prevzem v Ljubljani,
  • dostava na vaš naslov.

Če je vrednost paketa nižja od 50 €, dostava preko dostavne službe znaša 3 €. Sicer je brezplačna. Paket lahko tudi osebno prevzamete v naši trgovini.

Dostava v primeru neuspelega poskusa dostave

Ob prvem neuspelem poskusu dostave, vam bo kurir pustil obvestilom o dostavi pošiljke. Številka paketa in kontaktna številka dostavne službe sta navedeni na obvestilu.

Če se želite dogovoriti z dostavno službo, o prevzemu pošiljke, jih lahko pokličete ali jim pošljete e-pošto ter se dogovorite za čas dostave paketa. Lahko pa se dogovorite za dostavo vaše pošiljke v sistemu Pickup, kjer jo lahko prevzamete sami, tako da vnesete številko paketa in identifikacijsko številko osebnega dokumenta.


5. Plačila

Katere načine plačila ponujate

Trenutno ponujamo le plačilo po predračunu.

Niste našli odgovora, ki ste ga iskali? Potrebujete pomoč pri izbiri izdelka? Pogovorite se z našim strokovnjakom. Pišite nam na info@visinska-baza.si ali nas pokličite na 041-717-591 in z veseljem bomo odgovorili na vaša vprašanja!

sl_SISlovenian